На виконання п.5 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 року №964, п.44 «Положення про дошкільний навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 року №305 протягом травня - червня в усіх школах району проводяться звіти директорів шкіл перед вчителями, батьками учнів, громадськістю.
Звіти мають на меті подальше утвердження відкритої і демократичної громадянської системи управління освітою, поєднання державного і громадянського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень установах освіти.
З таким звітом виступив директор НВК Гандяк І.М.
В 2013-2014 н.р. навчально-виховний процес в школі здійснювали 32 вчителі, 2 вчителі знаходилось у відпустці по догляду за дитиною.
Коротко охарактеризую склад вчителів за освітою та державною кваліфікацією за наслідками атестації.
Вищу освіту мають 30, середню спеціальну – 2 вчителі. Вищу категорію мають 17, 7 вчителів мають звання «старший учитель».
Значна більшість вчителів школи – це педагоги, які досконало знають свій предмет, ефективно здійснюють навчальний і виховний процес, вміють працювати з учнями, є не лише викладачами, а і вмілими вихователями учнів.
Хотілося б сьогодні відзначити в першу чергу досвідчених вчителів, наставників молодих педагогів, таких як Коса В.М., Кілко О.Ф., Васишак М.Г., Копину Л.М., Третяк Б.І., Кульчицьку-Ручку О.І., та інші.
Значну допомогу дирекції, класоводам і класним керівникам по навчанню і вихованню учнів надає практичний психолог Васишак М.М. та соціальний педагог Кривда М.Б.
Як директор школи, в своїй діяльності я завжди прислухаюся до думок педагогічного колективу, намагаюся створити і підтримувати творчий мікроклімат в колективі педагогів.
Вважаю і переконаний, що принцип демократичності і колегіальності в керівництві навчально-виховним процесом, керівництві школою взагалі, дає більший результат, ніж принцип авторитарності.
Дирекція школи значну увагу приділяє розподілу годин варіативної частини навчального плану, матеріального забезпечення, кваліфікації педагогічних кадрів.
З 1 по 11 класи викладається етика християнської моралі (вч. Гладка Г.С.) в 5-6 класі – етика згідно навчального плану. Решта годин варіативної частини використовують на поглиблене навчання навчальних предметів.
Значну увагу дирекція школи, педколектив приділяє впровадженню інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.
Перепробувати десятки методів і вибрати свій, переглянути десятки підручників і не дотримуватися жодного з них – це єдиний можливий спосіб живого спілкування, який притаманний вчителям української мови та літератури Кос Я.В., Досяк С.П.
В даний час в школі є комп`ютерний кабінет – Павцьо Г.В., який часто використовується вчителями під час навчально-виховного процесу. На заняття з комп’ютером виділено додаткові години в 2, 10, 11 класах.
Творчі здібності дітей розвиваються на уроках трудового навчання, який викладає Верхола І.І.
Сучасна школа велику увагу приділяє художньо-музичному мистецтву. Під керівництвом вчителя музики Курчика В.І., заступника директора з виховної роботи Гладкої Г.С. проводились ряд цікавих і виховних заходів. Цього року учні школи неодноразово ставали призерами районних оглядів.
Важливе місце у навчально-виховному процесі займає спортивно-масова робота. Це заслуга вчителів фізичного виховання Гальчишака О.В., Мільковича В.С.. Протягом року наші учні постійно беруть участь в усіх районних змаганнях, часто займають призові місця.
Важливу роль у навчанні і вихованні обдарованої молоді відіграють предметні олімпіади та різноманітні конкурси. Цього року за результатами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін учні нашої школи посіли такі місяця: з математики - ІІІ місце (вчитель Копина-Ходаницька Л.М.); з англійської мови - ІІІ місце (вчитель Хапко С.О.); з біології - ІІІ місце (вчитель Гетьман О.Б.); з фізичної культури - І місце (вчитель Гальчишак О.В.). Питання про формування творчої активності завжди на порядку денному вчителів-предметників.
Нерідко, як і десятки років тому, ми в основному оцінюємо школу за сумою знань, що вона дає дітям. Це – вчорашній день. Сума знань, що дається учневі, має велике значення, але це не є єдиний і не головний критерій. Людство постійно перебуває у стані змін. Ми маємо готувати людину, здатну сприймати зміни, аби вона відчула і зрозуміла, сприйняла інновації в суспільстві. Над тими завданнями і працює наш педагогічний колектив під керівництвом дирекції школи.
В цьому навчальному році в школі навчались 126 учнів. В населеному пункті с. Кульчиці всі діти шкільного віку охоплені навчанням. Ознайомлю вас із навчанням випускників 9 класів за останні 3 роки, так як це вимагає примірне Положення про порядок звітування керівника школи про свою діяльність перед педагогічним колективом і громадськістю.
Всі випускники 9 класів за останні 3 роки здобули і здобувають середню освіту в різних типах навчальних закладів. Цього року 9 клас закінчують 11 учнів, 11 клас 8 учнів.
Треба відзначити, що із введенням 12-бальної системи оцінювання знань значно зменшилась кількість відмінників навчання.
Мені, як директору, заступнику директора з навчально-виховної роботи Кілко О.Ф., вчителям-предметникам слід значно більшу увагу приділяти роботі з обдарованими учнями, «вирощувати» відмінників навчання.
Треба відзначити, що значну увагу педагогічний колектив школи при допомозі дирекції школи приділяє виховній роботі з учнями, проведенню позакласних і позашкільних заходів, участі учнів школи в районних конкурсах, змаганнях. Цього року наші учні посіли багато призових місць: у конкурсі читців творів Т.Шевченка «Знову відкриваю Кобзаря» - ІІ місце (вчитель Досяк С.П.), у конкурсі малюнка «Олімпійська листівка» - І –ІІ місце (вчитель Гут О.П.), у конкурсі вокальних та хорових колективів «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине…» - ІІ місце (вчитель Курчик В.І.)
Щорічно в школі цікаво й змістовно проходять свята Першого і Останнього дзвоника, Осінній бал, День Святого Валентина, виховні заходи до Різдвяних і Великодніх світ, свято зустрічі Нового року, свято Матері, предметні тижні, тижні правових знань, тижні безпеки життєдіяльності.
Дозвольте довести до вашого відома і стан та заходи щодо зміцнення модернізації навчально-матеріальної бази школи.
Приміщення школи, їдальня, спортзал, майстерня, котельня, туалети, підсобні приміщення, як бачите, є що ремонтувати і прибирати. Хотілося б відзначити і належну роботу обслуговуючого персоналу під керівництвом завгоспа школи Качинського М.О.
Техпрацівниці Колодій Л.О., Шевчик М.Я. завжди своєчасно і якісно (безоплатно) проводять ремонт шкільних приміщень і утримують їх в належному санітарному стані.
Шановні вчителі, батьки, гості. В примірному Положенні про порядок звітування керівників навчальних закладів є пункт залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціонального використання.
На протязі цього навчального року ми освоїли біля 10 тисяч спонсорських коштів. Замінили 7 вікон, та 2 дверей, в їдальні - 20 лавок. За кошти вчителів, це біля 5 тисяч гривень, зроблено ремонт у вестибюлі та придбано занавіски.
Навчально-дослідна ділянка школи складає 1,62 га, зібраний урожай використовується для харчування молодших школярів.
В школі організоване гаряче харчування для молодших школярів та дошкільної групи. Для учнів 5-11 класів працює шкільний буфет. Для функціонування їдальні придбано холодильник, бойлер, морозильну камеру, електричну плиту, посуд, інший інвентар.
В літній період вже кілька років працює табір. В минулому році в ньому харчувалось і відпочивало 80 учнів, в цьому році 70 учнів.
Кілька зауважень щодо дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиття профілактичних заходів щодо попередження правопорушень з боку учнів.
Грубих правопорушень дисципліни, скоєння злочинів учнями, вживання наркотиків, як кажуть слава Богу, в нас немає. В цьому заслуга не лише вчителів, а й батьків. За що Вам і дякую.
Разом з тим є дрібні порушення. Дискотека в Будинку культури, поведінка учнів на вулиці, на автобусній станції, дотримання санітарії в громадських місцях. Хотілось би, щоб батьки більшу увагу звертали на поведінку учнів в вечірній час.
Відносно співпраці дирекції школи, педагогічного колективу з батьками і громадськістю.
Хотів би відзначити, що тісної співпраці ще не налагоджено. На батьківські збори приходять не всі батьки, а в основному матері кращих учнів.
На завершення хочу висловити побажання. Я не все охопив в організації роботи директора, вчительського колективу. Думаю, що виступаючі вчителі, батьки доповнять мене, висловлять свої побажання, критичні зауваження, дадуть оцінку роботи директора, педагогічного колективу. Все це буде враховано в подальшій роботі і з тим, щоб покращити навчання і виховання наших дітей.
|